Uśmierciła brytyjską królową na Twitterze - wpadka dziennikarki BBC

Jak się szybko okazało, informacja była fałszywa. Owszem królowa była w szpitalu, ale tylko  na rutynowych badaniach, po których cała i zdrowa wróciła do pałacu Buckingham. Dziennikarka skasowała wpis i przyznała, że podała nieprawdziwą informację. Władze BBC wszczęły postępowanie dyscyplinarne, które ma wyjaśnić jak doszło do wpadki.